دوستت دارم

غروب کوچه را دیری است می گردم به بوی تو
ببین! چون اشک افتادم به پای جستجوی تو
سراپا مست می خواهد مرا چشم سیاه تو
کدامین باده غلغل می خورد، ها! در سبوی تو
دلم در دست یاد توست کمتر ناز کن با من
تمام آرزوی خویش را بستم به موی تو
تو انگاری بهار دیگری در گیسوان داری
نخواهم صبح گلشن، باصفای رنگ و بوی تو
چنان چشم تو در آیینه ی عصمت تماشایی است
که مریم نیز باشد وامدار آبروی تو
بیا بنشین و بنشانم کنار چشمهای خویش
بمان، تا شعرهایم را بخوانم با گلوی تو
تماشایی است با چشم تو رقصیدن، غزل خواندن
تماشایی است از چشم تو گفتن روبروی تو

نظرات 6 + ارسال نظر
www.montazermec.blogsky.com سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:44

www.montazermec.blogsky.com

احمد سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:55

مهتاب زندگی

"تک دختر باران" سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:06 http://sheydarainy.blogfa.com/

سلامممممممممممممممم
به به مبارکههههههههههههه
بلاگ خیلی خوبی رو شروع کردی امیدوارم در ادامه اش موفق باشی....
فرناز جون رو هم از طرف من ببوس...

باران بهانه بود
تا تو زیر چتر من
تا انتهای کوچه بیایی
و دوستی
چون گلی
شکوفه کند در میانمان.....

به جمع دوستان قدیمی تک دختر باران خوش آمدین...
خدانگهدار

sara سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 15:13

سلام وبلاگ خوبی داری به سایت منم سری بزن اگه میشه منو به نام کلیپ موبایل لینک کن
ادرس سایت من http://www.bestpatogh.com

آرش سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 16:21

سلام دوست خوبم.

با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
اگه موافقی من رو به اسم بهترین سایت ایرونی لینک کن و بعد خبرم کن.آدرس بلاگتم حتما بذار.اگه سایتم به هر دلیلی بسته بود به بلاگم بیا:
www.arash-soft.blogsky.com
آرش مدیریت سایت زاویه
www.Zavyeh.com
www.Arash-soft.blogsky.com

mypet چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:30

`دوست خوبم وبلاگ وزین و پر محتوایی دارید بهتون تبریک عرض میکنم دوست داشتید به تالار حامیان حیوانات هم سری بزنید
www.persianpet.org/forum

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد