تولدم مبارک

سلام  

 

تولدم مبارک . تولدم مبارک .

امروز تولدم .  

باز هم یه سال دیگه گذشت و یه سال دیگه بزرگتر شدم . نمی دونم چرا آدما توی روز تولدشون فقط احساس میکنن بزرگتر شدن و تو روزهای دیگه یادشون می ره . خیلی جالبه . کاش همیشه آدما فکر این باشن که یه روز دیگه به عمرش اضافه شد . 

 ولش کن  مثل اینکه دارم معلم اخلاق میشم . 

تو این روز آدما یا لااقل من اینطورم ، منتظره  که صدای اس ام اس گوشیش بلند شه و یه تولدت مبارک خشک و خالی بیاد . یا تلفنت زنگ بزنه و بهت تبریک تولد بگن یا به ایمیلش یه نامه بیاد و پیام تبریک باشه . هرچی هست احساس خوبیه که آدم به روز تولش میرسه . 

به هرحال تولدم رو اول به خودم بعد به خونواده خوبم و بعد به تمام کساییکه اینو میخونن تبریک میگم .  

یه تبریک مخصوص هم به پرسپولیسیها دارم چون دقیقا روزتولد من روزیه که پرسپولیس 6 تا به استقلال زد . 6 تاییا هورا 6 تاییاهورا . ( با عرض معذرت از تمام استقلالیها ). 

 

داشت یادم میرفت . امروز تولد یسنا هم هست . یسنای عزیزم تولدت  خیلی خیلی خیلی مبارک باشه .دوستت دارم به اندازه ۷ تا ( به قول فرناز ).