رمضان

کوله بارت بربند .

شاید این چند سحر فرصت آخر باشد‌‌‌‌‌

که به مقصد برسیم 

بشناسیم خدا را 

و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم .

می شود آسان رفت .

می شود کاری کرد  

که رضا باشد او .

ای سبکبال در این راه شگرف 

در دعای سحرت 

در مناجات خدایی شدنت 

هرگز از یاد مبر 

من جا مانده بسی محتاجم

نظرات 4 + ارسال نظر
فریده چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 http://bandarlengeh.blogsky.com

حتما برات دعا میکنم دوست من...
تو هم برام دعا کن
به من هم سر بزن
موفق باشی

تک دختر باران شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 18:12 http://www.sheydarainy.blogfa.com

سلام
خوبین؟
نماز روزه هاتون قبول...

مرا بسپار در یادت به وقت بارش باران
نگاهت گر به آن بالاست
و در رقص دعا قلبت مثال بید میلرزد
دعایم کن دعایم کن
که من محتاج محتاجم...

موفق باشی
خداگهدار

نیما یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 23:00

همه محتاج به دعا هستند.
حوشحال می شم بهم سر بزنی.
نیما

معصوم یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 23:35

سلام
وبلاگ زیبایی داری
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد