به یاد ......

گله 

 

کنار هرقطره اشکم  هزار خاطره دفنه 

اینقدر خاطره داریم که گویی قد یک قرنه  

                                     گلوم میسوزه از عشقت ، عشقی که مثه زهره 

                                      ولی بی عشق تو هردم  خنده با لبهای من قهره 

درسته با منی اما به این بودن نیازارم 

تو که حتی با چشماتم نمی گی آه دوست دارم 

                                      اگه گفتی دوست دارم فقط بازیه لبهات بود

                                      وگر نه رنگ خودخواهی نشسته توی چشمات 

هر چی عشقه توی دنیا من می خواستم مال ما شه 

اما تو هیچوقت نزاشتی بینمون غصه نباشه 

                                      فکر میکردم با یه بوسه با تو همخونه می مونم 

                                      نمیدونستم نمیشه آخه بی تو نمیتونم 

 

گله می کنم من از تو ، از تو که این همه بی رحمی 

هزار بار مردم از عشقت تو که هیچوقت نمی فهمی 

  

 

حالا از تو دورم  

                      هنوزم صبورم  

                                           به هیچ کس نمی گم  

                                                                           شکستی غرورم 

 

 

   

 

تقدیم به شما ملیکا و یسنای عزیز که به یادتون ، روزی دو سه بار این موزیک رو گوش میکنیم    

             

 

دوستت دارم

غروب کوچه را دیری است می گردم به بوی تو
ببین! چون اشک افتادم به پای جستجوی تو
سراپا مست می خواهد مرا چشم سیاه تو
کدامین باده غلغل می خورد، ها! در سبوی تو
دلم در دست یاد توست کمتر ناز کن با من
تمام آرزوی خویش را بستم به موی تو
تو انگاری بهار دیگری در گیسوان داری
نخواهم صبح گلشن، باصفای رنگ و بوی تو
چنان چشم تو در آیینه ی عصمت تماشایی است
که مریم نیز باشد وامدار آبروی تو
بیا بنشین و بنشانم کنار چشمهای خویش
بمان، تا شعرهایم را بخوانم با گلوی تو
تماشایی است با چشم تو رقصیدن، غزل خواندن
تماشایی است از چشم تو گفتن روبروی تو